loading...
دانشنامه عمران و معماری
آخرین ارسال های انجمن
Admin بازدید : 4179 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (3)

دانلود نکات مهم و کلیدی دروس  ارشد عمران

مرور نکات درسی در روزهای پایانی از اهمیت بسیاری برخوردار است. با توجه به این مهم، نکات مهم و کلیدی دروس مختلف را برایتان آپلود کرده ایم.

امیدوارم بویژه برای داوطلبانی که از دروس خلاصه برداری نکرده اند، مفید واقع شود. قابل ذکر است این مجموعه نکات مربوط به “موسسه آموزش نصیر” است که تنها در اختیار داوطلبان همین موسسه قرار می گیرد. این نکات شامل دروس (ریاضی، معادلات، مقاومت مصالح، تحلیل سازه، مکانیک خاک و مکاینک سیالات).

حجم :3.55MB

فرمت: PDF

دانلود نکات مهم و کلیدی دروس  ارشد عمران

 برای دانلود به ادامه مطلب بروید...

براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط msh در تاریخ 1394/02/06 و 22:05 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید لینک ادامه مطلب فعال نیست لطفا اگر ممکنه برای من هم ارسال کنید. با تشکر
پاسخ : اصلاح شد

این نظر توسط omid در تاریخ 1393/09/04 و 14:06 دقیقه ارسال شده است

بسیار ممنون از لطف شما
پاسخ : خواهش میکنم

این نظر توسط nazgol در تاریخ 1393/05/06 و 11:51 دقیقه ارسال شده است

سلام.خسته نباشید.
من واقعا به نکات کلیدی و مهم ارشد عمران احتیاج دارم اما دانلود نمیشه.من حتی عضو هم شدم.اگه میشه لطف کنید واسم ایمیلش کنید به شدت ممنون میشم.
بازم ممنون.شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : سلام
به صورت پی دی اف به ایمیلتون ارسال شد.
ضمنا لینک دانلود رو هم بررسی کردم مشکلی نداره.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 226
  • کل نظرات : 151
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 18110
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 126
  • باردید دیروز : 324
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,941
  • بازدید ماه : 5,204
  • بازدید سال : 34,379
  • بازدید کلی : 2,797,924